Hvad søger du efter?

Kundeservice hos Repair2Go

Hos Repair2Go gør vi alt hvad vi kan, for at imødekomme vores kunders ønsker og behov. Derfor har du som kunde næsten altid mulighed for at kontakte os. Det kan enten ske via telefonisk kontakt på 25222013, mail til info@repair2go.dk eller ved at skrive en besked til os på vores Facebook side.

Vi bestræber os på at besvare din henvendelse så hurtigt som muligt. Du kan derfor altid forvente hurtig responstid på din forespørgsel.

Har du et specifikt ønske, så er vi her for at hjælpe dig

Skulle du som kunde have et specifikt ønske om at købe et produkt, der ikke findes på vores side, så skriv endelig. Vi er i daglig kontakt med vores leverandør, og kan derfor hurtigt undersøge mulighederne, for at imødekomme din forespørgsel. Vi giver os tid til at behandle din efterspørgsel professionelt og ordentligt, uanset om den måtte være stor eller lille. Vi er nemlig først tilfredse, når du som kunde, føler at du har fået den bedst mulige behandling.

Reklamationer

Reklamationer er det der skiller fårene fra bukkene blandt butikker, værksteder og webshops. Her hos Repair2Go tager vi imod reklamationer med kyshånd. Det er selvfølgelig ikke optimalt, at du som kunde har fået et produkt du ikke er glad for. Det vi mener er, at vi sætter pris på det fordi, at du som kunde har vist os den tillid, at du kommer tilbage med problemet. Gennem reklamationer kan vi blive klogere på, om en produktgruppe, på trods af tests, ikke lever op til vores kvalitetskrav, og rette op. Så sikrer vi, at andre kunder ikke får samme oplevelse. Du kan være helt sikker på, at du ved konstruktiv henvendelse altid vil blive mødt af venlighed og åbenhed. Vi er her for at tage hånd om dig.

Har du spørgsmål er du altid velkommen til at sende en mail, eller kontakte os ved at sende en besked via vore Facebookside