Hvad søger du efter?

Nedenstående salgs- og leveringsbetingelser er gældende for alle ordre og leverancer fra www.repair2go.dk.
Betingelserne gælder i det tilfælde, hvor der ikke er indgået andre skriftlige aftaler mellem dig som køber og Repair2Go.

PRIS OG BETALING

Repair2Go modtager betaling med Visa, VisaDankort, Visa Debit, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Debit, Maestro, Paypal og Mobilepay. Betalingen vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes. Du modtager altid en faktura/bekræftelse på mail, når din betaling er gennemført.

Vi modtager også ordrer betalt med bankoverførsel. Vælg Bankoverførsel under betalingsmetode, og gennemfør ordren.
Overfør derefter beløbet til vores bankkonto:

Regnr.: 96-34.
Kontonr.: 00-00-17-08-87.
(Borbjerg Sparekasse).

Husk at påføre dit ordre ID på betalingsoverførslen, dette vil fremskynde afsendelsen af din bestilling.
(OBS! Bankoverførsel er ikke dækket under indsigelsesordningen)

Repair2Go modtager ikke efterkrav eller girokort.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er inklusiv moms, og eksklusiv forsendelsesomkostninger.

LEVERING OG FRAGT

Hos Repair2Go sender vi altid vores varer som pakke uden omdeling for blot 39,-. Ved køb for over 399,- er fragten gratis.
Leveringtiden er 1-2 hverdage fra den dag ordren er betalt.
Repair2Go leverer med Post Nord til den pakkeshop der er nærmest dig. Rettidig levering forudsætter dog at Post Nord overholder dag-til-dag levering. Såfremt der opstår forsinkelser hos Post Nord vil dette tilsvarende forsinke leverancen i forhold til den ønskede leveringsdato. Post Danmarks kvalitetsmål omkring leveringssikkerhed er minimum 97% for brevpakker og minimum 99% for pakkepost. Bemærk dog at disse procentsatser er gennemsnitlige, og kan dække over store lokale og tidsbegrænsede variationer. Smartphone Skave kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos Post Nord. I tilfælde af meget forsinkede (mere end 7 dage) eller decideret udeblevne leverancer, fremsender Smartphone Skave naturligvis en ny leverance uden beregning.

Levering til Bornholm og visse småøer er ikke omfattet af Post Nords målsætning om dag-til-dag levering, idet forsendelser til disse områder i nogle tilfælde kan vare 2 dage. Bemærk derfor at leveringstiden i disse tilfælde kan forekomme længere, typisk 2-5 hverdage.

OBS!:
Det er på nuværende tidspunkt ikke muligt at bestille hos Repair2Go uden en dansk leveringsadresse.

REKLAMATIONSRET

Repair2Go yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slidtage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb. Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles Repair2Go indenfor rimelig tid. Foretager du din reklamation indenfor 2 måneder, anses dette altid for rettidigt.

Varen kan efterfølgende returneres for reparation, ombytning eller efter aftale evt. kreditering. I forbindelse med reklamationssager afholder Repair2Go returneringsomkostninger i rimeligt omfang.

Gør du brug af reklamationsretten og sender varen retur, har du pligt til at sende varen forsvarligt. Du skal desuden vedlægge ordrenummer og tydeligt markere, at der er tale om en reklamation. Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation vil du få tilsendt en mail når vi har modtaget og behandlet sagen.

Anser Repair2Go manglen for at være berettiget, vil vi refundere fragten. Vi refunderer dog kun forsendelsesomkostninger, som er tilsvarende de omkostninger, vi selv ville have haft med samme type forsendelse.

REKLAMATION OG VARERETURNERING

Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til:

Repair2Go
Nørregade 54C
7500 Holstebro

Varereturnering foregår også til denne adresse – bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav. Returnering kan også ske ved at nægte modtagelse eller aflevere varen personligt hos os. Det er ikke et krav men ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende informationer følger pakken – heraf eksempelvis kopi af ordrebekræftelse, registreringsnummer og kontonummer for bankkonto hvortil refusion kan foregå, kopi af evt. forudgående korrespondance mv.

REFUSION

I tilfælde af aftalte dekorter, returnerede varer eller forudbetalte varer som afbestilles før afsendelse, skal der ske en hel eller delvis refusion af købesummen. Refusion sker normalt altid ved bankoverførsel, og Repair2Go har derfor brug for oplysninger om registreringsnummer og kontonummer for din bankkonto. Disse oplysninger er ikke følsomme, og kan uden videre oplyses pr. e-mail eller anden traditionel korrespondanceform.

FORTRYDELSESRET

Der er 14 dages returret på varerne, regnet fra den dag de modtages. Hvis du vælger at fortryde et køb, skal du blot returnere varen i væsentligt samme stand og mængde som du modtog den. Når varen er modtaget retur og godkendt, refunderes købsprisen til din konto indenfor få dage. Omkostninger til returnering skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til Repair2Go senest 14 efter købet, og fra fortrydelsen skal du senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på info@repair2go.dk I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret samt oplyse os dit ordrenummer.

Varens stand, når du sender den retur:
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter Repair2Go den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man gør i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

OBS!:
Dine tilbagemeldinger værdsættes meget, og Repair2Go er altid klar til at svare på dine spørgsmål vedr. dine bestilte vare på info@repair2go.dk eller på telefon 25 22 20 13. Derfor bedes du altid kontakte Smartphone Skave, før du sender en reklamation tilbage hertil.

Ved en reklamation undersøges varen for angivne fejl og mangler.

Indeholder varen ikke angivne fejl og mangler, eller er varen benyttet forkert, vil varen blive returneret til kunden. Desuden vil der forekomme et gebyr for vores benyttede tid på fejlsøgning, håndtering af sagen, fragtomkostninger m.m. Hos Repair2Go er gebyret på 100 kr. pr. benyttede halve time.

FORTROLIGHEDSPOLITIK

Alle personlige informationer, som du oplyser til Repair2Go, vil altid behandles fortroligt. Repair2Go vil på ingen måde afsløre eller sælge dine private oplysninger om dit navn, adresse, tlf. nr., e-mail adresse og kreditkort m.m., til nogen tredje part uden din tilladelse. Dine personlige oplysninger vedr. kundeforholdet videregives ikke og bruges kun i forbindelse med ekspedition af dine bestillinger.
Vi respekterer og forstår vigtigheden af privatliv på internettet.

TVIST

Enhver tvist mellem kunden og Repair2Go afgøres efter den danske lovgivning.