Hvad søger du efter?

Hvem er Repair2Go?

Repair2Go er både en online webshop, og et sted, hvor du fysisk har mulighed for, at få dine enheder repareret. Virksomheden drives til dagligt af ægteparret Anna og Kasper Mikkelsen, som sammen startede virksomheden tilbage i marts 2015, under navnet Smartphone Skave.

Virksomheden startede i sin tid, fordi Anna fik nogle kroniske skavanker, der gjorde, at hun desværre måtte indstille sig på, ikke at få et normalt arbejdsliv. Efter 5 år med arbejdsprøvninger, behandlinger osv. besluttede vi, at starte Smartphone Skave (nu Repair2Go). Hvis ikke der er en arbejdsplads derude, som Anna kan passe ind i, så skaber vi selv en.

Hele opsparingen på samtlige 40kr. blev investeret i 4 panserglas fra eBay. De blev solgt, og pengene gik til indkøb af flere panserglas. Og sådan rullede det. Vi købte, solgte, brugte overskuddet på at købe nyt. Senere fik vi kontakt til en dansk leverandør, som gav os kontaktoplysningerne på en agent i Kina. Det er gennem denne agent langt de fleste af vores produkter købes. 2. november 2016 så vi frugten af vores hårde arbejde. Anna har fået tilkendt et fleksjob i firmaet. 28. april 2017 åbnede vi butikken Repair2Go i toppen af Holstebros gågade, og lukkede i samme omgang Smartphone Skave ned.

I slutningen af august 2018 lukkede vi desværre butikken i Holstebro. Ikke fordi det gik dårligt, men fordi vores datter, som har special behov, ikke længere kunne få dækket disse behov i Holstebro. Derfor flyttede vi til København, nærmere bestemt Valby.

Kasper har fået sig et job ved siden af, men tilbyder stadig at reparere i aftentimerne, samt i weekender. Dvs. uden for kundernes normale arbejdstid. Servicen og kvaliteten er præcis den samme, som vi blev populære på i Holstebro. Tjek gerne vores anmeldelser på både Facebook siden og trustpilot.

Nøgleord

Kvalitet, service og tilfredshed er nøgleordene hos os, og med disse ord mener vi følgende:

  1. Vi går ikke på kompromis med kvalitet. Vi har ikke ambitioner om, at skulle sælge en masse billig produkter, men i stedet er ambitionen at tilbyde produkter af høj kvalitet til rimelige priser.
  2. Service er et parameter vi vægter højt. Selvom vi ikke har en ansigt til ansigt kommunikation med vores kunder gennem webshoppen, så er det vigtigt for os, at kunderne føler sig taget godt af. Du kan som kunde altid kontakte os med ris, ros, spørgsmål, forespørgsler og reklamationer. Send en mail, en sms eller kontakt os via Facebook, og så sørger vi for at vende tilbage til dig indenfor kort tid. Oplever du en mangel på en vare, går kablet i stykker, var panserglasset defekt ved modtagelse, eller hvad der nu end måtte være, så tøv endelig ikke med at kontakte os. Vi finder altid en løsning, du som kunde kan være tilfreds med.
  3. Din tilfredshed er vigtig for os. Det er din tilfredshed der afgør, om vi har overholdt de 2 ovenstående punkter. Er du mod forventning ikke tilfreds, så vil vi meget gerne høre fra dig, så vi kan tage hånd om det du er utilfreds med, og få dig hjulpet bedst muligt.